Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 maja 2011

Znaczek i koperta


Przyjaciele!!! Na początku chciałabym z całego serduszka w imieniu swoim i Weronisi podziękować wszystkim którzy przekazali swój 1 % podatku na leczenie i rehabilitację naszej córeczki. Mam nadzieje że dzieki tym wpłatom będziemy mogli wyjechać na tak bardzo ważne dla naszej mysi turnusy rehabilitacyjne. Dziękujemy równiez za wszelkie inne wpłaty na subkonto Weronisi.Specjaliści zalecaja turnusy co najmniej 3 razy do roku. Koszt jednego to wydatek rzędu 4.000 zł Kochani!!! Staram sie na wszelkie możliwe sposoby pozyskiwać środki na leczenie i rehabilitacje Weronisi. Nie jest mi łatwo o to prosić ale postanowiłam przeprowadzić akcje ZNACZEK I KOPERTA. Co miesiąc wysyłam wiele apeli do firm o wsparcie finansowe. Niestety nie wysyłam ich tyle ile bym chciała. Dlatego zwracam sie do was o pomoc. Koszty znaczków i kopert znacznie przekraczaja nasze mozliwości finansowe. Dlatego prosze Was z całego serduszka chocby o jedna koperte ze znaczkiem. Zawsze to juz krok do przodu. Rozpowszechniajcie ten apel każdemu. Im więcej uzbieram tym lepiej dla Weronisi.Każdy znaczek i koperta to mozliwość wysłania jednego apelu więcej. Adres pod który można wysyłac koperty ze znaczkami widnieje na apelu. W imieniu Weronisi dziękuje... Pozdrawiam Was cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz